Fulltextové vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Realitní marketing > Výkonnostní marketing pro firmy

Výkonnostní marketing aneb "kopymarketing"

Kopymarketing je termínus technikus, který jsem vytvořil. Protože proč ne. Jeho podstata je prostá. Kvalitní copywriting je potřeba všude. Do PPC kampaní, k Facebookovým příspěvkům, do LinkedIN popisu, k produktům na eshopu nebo na nudnou informativní stránku korporátu...mohl bych pokračovat dál a dál.

Prostoslovně jej definuji jako text, který má cíl. Možná prodat / pobavit / zaujmout / informovat / nebo si doplňte to svoje.

Moje specialitka je tvorba prodejních textů, které mají šťávu. Už jsem zmiňoval, že máme v týmu výborného SEO specialistu? Takže jasný, meta tag, popisek, vnitřní prolinkování, linkbuilding, dostatečný počet klíčových slov a další skopičárny okolo jsou samozřejmostí.

Startupy

Jako Founder nemáte čas denně sedět nad kampaněmi a neustále je optimalizovat. Chcete přece rozvíjet svůj produkt, ne snad? "Word of mouth" je super, nicméně první musíte mít svých 1000 loajálních zákazníků. Jen pak bude tato sekta skalních fanoušků šířit povědomí o vašem produktu až ke svým pradědečkům. Máte-li vymazlený produkt a zákazníci se nehrnou, ptáte se "proč?" Nikdo o vás neví. Nejste Elon Musk a nemáte Twitter jako svého mazlíčka, proto vás marketing nemine.

E-commerce

Return On Ad Spend je procentuální návratnost investice do reklamy. Zároveň je to náš Guru, podle kterého vyhodnocujeme výsledky kampaní. Není nic lépe měřitelného než návratnost investice do eshopu. A každý eshopař ví jaká řehole to je.

 

Osobně rád pracuji s menšími e-commerce firmami, které mají přidanou hodnotu. Ať už zajímavý příběhcool produkt nebo  Re-sellingové eshopy: NEIN

Nejsem vlk samotář

Díky tomu, že mám okolo sebe tým talentovaných lidí vám vytvoříme funkční online stategii, která pojede bomby. Nebereme se vážně a jestli nám to nebude klapat, prostě se rozloučíme.

S kým nechceme spolupracovat

Podle stylu psaní, soudím tebe (nebo jak je to pořekadlo...) Chci tím říct, že nechci spolupracovat s korporátama (nebo jejich ekvivalentem). Má to svůj důvod. Zakládáme si na boření domněnek a neustálém testování různých kreativ. Nebudeme čekat týden na zpětnou vazbu, protože návrh musel projít trávícím traktem byrokratického kolosu.

Děláme to jinak

Když výkonnostní kampaň nebude fungovat, nebudeme fakturovat ani kačku (fakt si věříme). Jako motivační prvek si vezmeme pár procent z vašich výsledků. Nejsme tuctová agentura, která si smlsne na měsíčním paušálu a udělá naprosté minimum, jen abyste u ni zůstali. Máme rádi extrémy (v tom dobré slova smyslu). Když budete miliardáři, my budeme milionáři. Win-win.

 

Chci první 15 minutovou konzultaci zdarma