Tak jako každá investice do marketingu i investice do webových stránek by se vám měla vrátit.
Aby řešení mělo smysl, řeším s vámi cenu individuálně a stavím na základě vašich cílů. A z toho důvodu jsou ceny přibližné.
Jednoduchý vizitkový web má rozsahově přibližně 5 stránek. Jeho vzhled je téměř šablonovité řešení. Jedná se o weby, které nepotřebují prodávat, ale spíš jde o vaši vizitku na internetu. Jejich struktura často vypadá následovně: úvod, služby, reference, o nás, kontakt.
Standardní webové stránky, které obvykle mají mezi 10 až 15 stránkami rozsahu. Ty už jsou pro náročnější klienty, kteří chtějí od webu víc než jen vizitku. Jejich cílem je primárně informovat návštěvníka. Obsahuje extra věci jako katalog, jazykovou mutaci nebo jiné individuální prvky.
Obchodní webové stránky pro náročnější uživatele. Chcete přes webové stránky prodávat? Chcete provozovat eshop? Chcete optimalizovat stránku pro SEO? Chcete více poptávek? Jestli je odpověď alespoň na jednu otázku "Ano" potom je nutné vycházet z analýzy klíčových slov na základě budeme tvořit základy webu: jeho strukturu. Bez pevných základů kvalitní dům nepostavíte. Stejně je to u webu.
Chcete zjistit kolik vás to bude stát a co vám to přinese? Zavolejte.